Łączna liczba wyświetleń

środa, 2 marca 2011

De/Vision- no tomorrow





Co zrobić jeśli wszystko w co wierzę nie jest prawdą?
Co zrobić jeśli widzisz twarz w lustrze, a to nie ty?
czujesz się oszukany

Co jeśli krew została zmarnowana i stracona przez długi czas?
Co zrobić, jeśli dowiedziałem się, że sprzedałem swoją duszę
na stracenie?
Co zrobić gdy obudziłem się z tego
co wydawało się niekończącym marzeniem?
Co jeśli świat, który mi pokazałaś
był zamazanym, bladym odbiciem tego, co prawdziwe?


Co byś zrobiła
co trzeba zrobić
gdyby miało nie być jutra?
co byś zrobiła
co trzeba zrobić
skoro nie ma już czasu i nie da się go pożyczyć?
co byś zrobiła
co trzeba zrobić
gdyby nie było jutra?
co byś zrobiła
co trzeba zrobić dla ciebie?
czy warto dalej iść do przodu?

Całe życie zamknęło się w jednym dniu
tylko życie jest za darmo,
chcę iść tam gdzie nic się nie liczy
gdzie niebo łączy się z morzem.

Przytul mnie do światła
pokaż mi to czego nikt inny nie może zobaczyć
chcę iść tam gdzie nic się nie liczy
gdzie niebo łączy się z morzem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz