Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 1 marca 2011

De/vision - Remember

TŁUMACZENIE


Nie daj się
zdmuchnij to wszystko
to co było
wtedy zaistniejesz.
Ty zawsze byłaś taka wolna
a ja wolny jak ptak w klatce
to końcowy etap tęsknoty,
chcę śpiewać
dla Ciebie
choć to łamie na pół moje serce.

Zawsze trzeba pamiętać
jeśli szukasz to znajdziesz powód by żyć
Zawsze trzeba pamiętać,
że to co w głębi prawdziwe
będzie nadal żyło
zawsze trzeba pamiętać...

Nie, nie poddawaj się,
niech serce wygra z bólem
ten czas był potrzebny
aby to odrzucić
Twoje marzenia nigdy nie były moje
a jednak jesteś dla mnie
Już mam zanik pamięci
dlatego śpiewam
dla ciebie
by nie zapominać
chyba nie mam nic innego do roboty
Zawsze trzeba pamiętać
jeśli szukasz, to znajdziesz powód by żyć
zawsze trzeba pamiętać
że to co prawdziwe
będzie nadal żyło
jako wspomnienie

Zawsze trzeba pamiętać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz