Łączna liczba wyświetleń

środa, 2 marca 2011

DE/VISION STILL UNKNOWN








Nigdy nie przenoś się w czasie
moje zmysły jeden po drugim nauczyły się latać
Powiedziałem DO WIDZENIA
zawsze jestem w ruchu
jestem jednością ze światem
jestem jednością z każdym
ze wszystkim...z wyjątkiem siebie

zadzwoń do mnie nie mówiąc imienia
nie mam nic przeciwko
spłać się w naturze
moja miłość jest nadal nieznana
idz sobie
pędz w dół
nie bój się nowej drogi
moja miłość jest nadal nieznana

mój czas się prawie kończy
rdzę można ukryć pod dużą ilością farby
jest czas i miejsce na wszystko
warto wiedzieć
a niewiedza nie jest usprawiedliwieniem
tak jak niekończące się niebo

co idzie w górę musi spaść w dół
co się kręci kiedyś się zatrzyma
moja miłość jest nieznana
czasami chcę byś była blisko
czasami chcę byś zniknęła
moja miłość do ciebie jest nieznana


To czas naszego życia
umieśćmy go w świecie praw
moja miłość jest nieznana
a ty baw się
wykreśl mój czas
jesteśmy jak łzy na policzkach czasu
moja miłość jest nieznana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz