Łączna liczba wyświetleń

środa, 9 marca 2011

Mesh - Confined.wmv










jak można to wszystko akceptować?
codziennie ta sama umyta szarość
każdego dnia powietrze smakuje tak samo
wszędzie patrzę i nie ma nic nowego
wszystko przesiąknięte w subtelnych odcieniach błękitu
jak możesz kłamać, że jesteś szczęśliwa ze mną?
jak możesz być?

czy ty i ja jesteśmy tu na zawsze?
czy ty i ja jesteśmy tu na zawsze?
utknęliśmy w tym otworze na zawsze

kto nie próbował ten nie wie
jak to jest uzyskać lepszą przyczepność na lepsze życie
i zobaczyć widok z okna mojego salonu

mówisz, że jestem wolny ponad sobą
staram sie zaprzeczać co jest trudne i nie pasuje do mojej twarzy
mówię, że jadę, odjeżdżam bo nic tu nie można

czy ty i ja jesteśmy tu na zawsze?
czy ty i ja jesteśmy tu na zawsze?
utknęliśmy w tym otworze na zawsze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz