Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 26 maja 2011

Covenant - Dead Stars


Znaleźliśmy nasze piosenki
w modnych magazynach
czytaliśmy historię
w porannej gazecie

Ja dotykam ich serc
i oni dotykają mojej skóry
Jestem na twoim ekranie
i ty jesteś tylko szeroki

wystaw nas na ekran dla każdego do zobaczenia
my piszemy słowa dla wszystkich do zrozumienia

myśl Ja mam moje kopnięcia
To powoli niszczy mnie
nie próbuj być artystą
próbuje być szarym człowiekiem

umarłe gwiazdy wciąż płoną
umarłe gwiazdy wciąż płoną

My znaleźliśmy siebie
na obrazkach w internecie
ślepi na nauke
oddający się dewiacją

Jestem w twoim uchwycie
zdolny do obrazy
moja ulubiona gra
Ja cierpie przez nadużycia

Chcę tylko wiedzieć
człowiek z ich przodu
czyta ich myśli
dla mnie do zrozumienia

myśl Ja mam moje kopnięcia
To powoli niszczy mnie
nie próbuj być artystą
próbuje być szarym człowiekiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz