Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 23 maja 2011

Depeche Mode - It's No Good


TO NIE MA SENSU

Nie zamierzam się spieszyć
Mam tyle czasu ile zechcę
Żeby uczynić cię swoją
To jest zapisane w gwiazdach nad nami
Boskim dekretem
Będziesz właśnie tu razem ze mną
Zaraz u mego boku
Możesz uciekać, ale się nie schowasz

Nie mów że mnie pragniesz
Nie mów że mnie potrzebujesz
Nie mów że mnie kochasz
To zrozumiałe
Nie mów że jesteś szczęśliwa
Gdzieś tam beze mnie
Wiem że nie możesz być
Bo to nie ma sensu

Będę subtelny
Będę czekał cierpliwie
Aż zobaczysz znaki
I wpadniesz w moje otwarte ramiona
Kiedy w końcu sobie to uświadomisz
Czy musimy czekać aż zderzą się nasze światy
Otwórz oczy
Nie możesz zawrócić tej fali

Nie mów że mnie pragniesz
Nie mów że mnie potrzebujesz
Nie mów że mnie kochasz
To zrozumiałe
Nie mów że jesteś szczęśliwa
Gdzieś tam beze mnie
Wiem że nie możesz być
Bo to nie ma sensu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz