Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 30 maja 2011

SCHILLER - I've Seen It All (Mit Maya Saban)-


JUŻ TO WSZYSTKO WIDZIAŁAM

momenty wieczności,
obcy kradnący sny innych,
już to wszystko widziałam...
polując na tajemnice
uciekałam od Twojego dobra
w czasach takich ja te.
Już to wszystko widziałam....

pamiętam ten czas,
pewnego razu kochanie,
miałam cię w swojej głowie
miałam cię w swojej głowie, a może
już to wszystko widziałam

czekając na łóżku z gwozdzi
czas płynie wolno,
czekając aż to się wszystko skończy
już to wszystko widziałam....

polując na tajemnice
uciekając od Twojego dobra
w tych czasach jak te
już to wszystko widziałam...

pamiętam ten czas,
pewnego razu kochanie,
miałam cię w swojej głowie
miałam cię w swojej głowie, a może
już to wszystko widziałam...

nie widziałam nigdy Twojej twarzy
dostając uśmiech zamiast niezadowolenia
prosząc cię byś nigdy mnie nie zawiódł
to już nigdy nie będzie tak samo

już to wszystko widziałam....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz