Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 31 maja 2011

Wolfsheim - Once in a Lifetime


Robi się ciemno..zbyt szybko..przerażająca cisza
otacza mnie...wiatr nadchodzi z wysp
odległość znika w burzliwą szarość
tutaj stanę twarzą do Twojego gniewu
podczas gdy inni się modlą

uspokój się moje serce...
nie bądź tak szybkie..
nie bój się choć raz w życiu
żaden deszcz nie może zmyć mych łez
żaden wiatr nie może złagodzić mojego bólu
wzbudziłaś we mnie wątpliwości,
wzbudziłaś we mnie strach
ale teraz nie jesteś tym samym
zabrałaś moją żonę,
mojego nienarodzonego syna


rozdarty na głębie oceanu
nie udaję ,że Cię kocham
bo nie ma już nic do stracenia

i kiedy cisza wraca do mnie
odnajduje się czując znów samotnie
stojąc
to na brzegu przeznaczenia
odnajduje się czując znów samotnie
miałem życie do oddania...
wiele marzeń o życiu
nie wiesz że straciłaś zbyt dużo tym razem
ponad falami będe wolny
podczas gdy inni się modlą


uspokój się moje serce...

miłość w Tobie,
nie płonie
nie ma żadnej lekcji, z której mogłabyś się nauczyć
i są dźwięki których nie możesz słyszeć
i są uczucia których nie możesz poczuć

uspokój się moje serce...nie bądź tak szybkie..
nie bój się choć raz w życiu

nie udaję ,że Cię kocham
bo nie ma już nic do stracenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz