Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 28 czerwca 2011

assemblage 23 - Let me be your armor


Pozwól mi być twoją zbroją


Pozwól mi wziąć twój upadek
pozwól mi wziąć Twoją winę
Pozwól wyprowadzić cię z piekła
z powrotem do domu
Pozwól mi chodzić za ciebie
kiedy twoje nogi są słabe
Pozwól mi znaleźć dla ciebie słowa
kiedy nie umiesz mówić

Refren
Pozwól mi być twoją zbroją
Pozwól mi być twoja tarczą
Pozwól mi oddalić ból który czujesz(twoją zbroją)
Pozwól mi być światłem
które wskaże ci drogę przez ciemność nocy
Pozwól mi być twoją zbroją

Pozwól mi przyjmować ciosy
wymierzone w ciebie
Pozwól mi pomóc ci w przeszkodach
które pokonujesz
Pozwól mi zachować cię bezpieczną
przed światem zewnętrznym
Pozwól mi otrzeć łzy
które wypełniają twoje oczy

Ref.

Pozwól mi trzymać cię z daleka
od doświadczeń których potrzebujesz
Pozwól bym cię oślepił swoim egoizmem
i chciwością
Pozwól mi zadusić cię
Pozwól mi mieć kontrolę
nad każdą częścią twojej duszy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz