Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 30 czerwca 2011

Basia - A Gift ( taka mała zmiana klimatu)



Dar, dar
Silna - tak o mnie mówią
Czuję się tylko beztrosko
I przyznam się do zbrodni
Bycia zbyt ślepą
Bycia zbyt pewną
Że zawsze przy mnie będziesz

Często zapominam
Twoja miłość to dar
Dar
A ja mam go za pewniak
Wiem - nie musisz tu być
Nie musisz mnie kochać
Jednak robisz to
Mimo wszystko robisz

Słaba - gdy jestem sama
Przyznaj - jestem żałosna
Pełna paniki i zimna
I wtedy przybywasz
Męczarnie mijają
I znowu wydaję się silna -
Jak o mnie mówią

Często zapominam
Twoja miłość to dar, dar
Opieka i powietrze
Naprawia każdą ranę
Wiem - nie musisz tu być
Nie musisz mnie kochać

Wiem - nie musisz mnie kochać
Nie musisz być przy mnie
Jesteś darem
Mam cię za pewniak i...
Jak mogę zapomnieć, że twa miłość to dar?
Ty zapominasz
BASI GŁOS DZIAŁA RELAKSUJĄCO NA MNIE, ZWŁASZCZA TA PŁYTA:
Basia - Its That Girl Again (2009)
1. If Not Now Then When
2. Someone For Everyone
3. I Must
4. A Gift
5. Everybody's On The Move
6. There's A Tear
7. Blame It On The Summer
8. Two Islands
9. Love Lies Bleeding
10. Winners
11. They Know Nothing About Us
12. Amelki Smiech
13. It's That Girl Again

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz