Łączna liczba wyświetleń

środa, 29 czerwca 2011

Kingdom hearts - Let the wind erase me


Osłabię światło dzienne
wtedy mogę zobaczyć wszystkie linie i szczegóły,
a nie mgliste rozmycie plastiku,
powodzie zalały mi oczy i nic nie widzę.

Niech wiatr mnie stąd usunie
tak jak pamięć po pocałunku,
niech te wody zabiorą mnie
z dala od wszystkiego.

Chcę na długo stać się anonimowy,
zatrzeć rysy mojej twarzy
ośmielić się na jeden moment ucieczki
by móc obudzić się ponownie.

Niech wiatr mnie stąd usunie
tak jak pamięć po pocałunku,
niech te wody zabiorą mnie
z dala od wszystkiego.

Niech wiatr mnie stąd usunie
tak jak pamięć po pocałunku,
niech te wody zabiorą mnie
z dala od wszystkiego.

Muszę odpocząć od tego wszystkiego
niech odległy ryk uspokoją oceany,
Daj mi schronienie od tego wariactwa
i chroń moje zmysły od rdzy.

Niech wiatr mnie stąd usunie
tak jak pamięć po pocałunku,
niech te wody zabiorą mnie
z dala od wszystkiego.

Niech wiatr mnie stąd usunie
tak jak pamięć po pocałunku,
niech te wody zabiorą mnie
z dala od wszystkiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz