Łączna liczba wyświetleń

piątek, 10 czerwca 2011

My Riot - SEN



jak sen, ten w nas
jak ból, jak połamany kwiat
jak krzyk, który ciągle słyszysz i wiesz,że nigdy nie zapomnę
chcesz żyć i
chcesz być
chcesz wierzyć i walczyć o te dni
kiedy ciemność pęka tak jak mur
wiem, że nigdy nie zapomnisz…
tych slow, które
jak piach, który
wiatr porwał
myśl, patrz
do góry
tych słów, które
jak piach, który
wiatr porwał
myśl,patrz
do góry!

jak sen, jak ból, jak krzyk i łzy
wolność, której nie zapomnisz
ta ciemność pęka tak jak mur
pomyśl czy jesteśmy wolni?
tak blisko nigdy nie był nikt
jesteś teraz i na zawsze
oddałem wszystko
nie mam nic
wolność której nie zapomnisz

jak sny, te w nas
jak walka, gorycz
jak ten czas
tak blisko nigdy nie był nikt
jesteś teraz i na zawsze

my freedom's burning like a tree
I'm the witch's son
take me to the land of free
just let me be

to jest czas olśnienia, myśli i skupienia
to jeden moment i chwila,która zmienia wszystko
nie pozwól jej odejść,ona nigdy nie wróci
słyszysz głos,który znikąd powrócił
wiesz, że czekam na Ciebie tak jak ty na mnie
to dla tych wszystkich których los trzyma na dnie..

jak sen, jak ból jak krzyk i łzy
wolność której nie zapomnisz
ta ciemność pęka tak jak mur
pomyśl czy jesteśmy wolni?
tak blisko nigdy nie był nikt
jesteś teraz i na zawsze
oddałem wszystko
nie mam nic
wolność której nie zapomnisz!

my freedom's burning like a tree
I'm the witch's son
take me to the land of free
just let me be

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz