Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Depeche Mode - Barrel of a Gun -Official Video hq


Lufa pistoletu

Czy masz na myśli tego napalonego gościa
Słaniającego się na nogach
Który wygląda jakby potrzebował snu
Który nie nadchodzi
Ten skołowany, męczący bałagan
To grzeszne łoże
Ktoś kto pragnie wytchnienia
I czuje odrętwienie

Czego się po mnie spodziewasz?
Czego pragniesz?
Cokolwiek planowałeś dla mnie
To nie ja

Wściekły apetyt
Nawiedza mnie każdej nocy
I nie będzie zaspokojony
Nie mogę się go wyprzeć
Nieznośny ból
Tłukący się w moim mózgu
Pozostawia znamię Kaina
Tu w moim wnętrzu

Co powinienem zrobić
Gdy wszystko co dotychczas zrobiłem
Prowadzi mnie do wniosku
Ze to nie ja

Cokolwiek robiłem
Było wpatrywaniem się w lufę pistoletu

Czy jest coś, czego potrzebujesz ode mnie?
Czy dobrze się bawisz?
Nigdy zgadzałem się być
Twoim świętym

Cokolwiek robiłem
Było wpatrywaniem się w lufę pistoletu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz