Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 11 sierpnia 2011

Depeche Mode - "Dirt"


BOSKI!BOSKI! BOSKI! EXTRA KTOŚ ZROBIŁ KLIP!

tłumaczenie tekstu:
NIECZYSTY

Oh , byłem nieczysty
I nie przejmuję się tym
Oh , byłem nieczysty
I nie przejmuję się tym
Ponieważ płonę wewnątrz
Po prostu mam w sobie żądzę
Jestem ogniem życia

Oh , ja cierpialem
I nie przejmuję się tym
Oh , ja cierpialem
I nie przejmuję się tym
Ponieważ płonę wewnątrz
Po prostu śnię o tym życiu
I czy ty to czujesz
Pytałem czy czujesz to gdy mnie dotykasz
Pytałem czy czujesz to gdy mnie dotykasz
Stoję w płomieniach
A tak naprawdę to jest to pożar

Po prostu stałem w płomieniach
Taak , dobrze
Ooh !
Płomienie wewnątrz mnie
Płonę
Tylko marzenia
Tylko marzenia
To bylo tylko marzenie
To było tylko marzenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz