Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Depeche Mode Home constans72


To piosenka
Ze złej strony miasta
Gdzie odbiłem się
Od ziemi
Z najbardziej osamotnionym dźwiękiem
Tłukł się wewnątrz
I przyparł mnie do muru

To akt
Z najbardziej beztreściowej sztuki
Klatka lub najcięższy krzyż, jaki kiedykolwiek zrobiono
Rozmiar najbardziej morderczej pułapki, jaka kiedykolwiek powaliła z nóg

I dziękuję Ci,
Że przywiodłaś mnie tutaj
Za pokazanie domu
Za wyśpiewanie tych łez
W końcu zrozumiałem
Że tu należę.

Uniesienie i najbardziej mdła
Słodycz pachnących prześcieradeł
Przywierających do spodniej części moich kolan
I stóp
Tonę podczas rozpaczliwego łomotania

I dziękuję Ci
Że przywiodłaś mnie tutaj
Za pokazanie domu
Za wyśpiewanie tych łez
W końcu zrozumiałem
Że tu należę

Czuć się jak w domu
Powinienem to wiedzieć
Od samego początku

Bóg sprawia, że jedynym prawdziwym przyjacielem
Obwołuję siebie
Stwarza pozory, że poprawię swe postępowanie
W przyszłości
Przyjaźnie okazuje wspaniały koniec życia

I dziękuję Ci
Że przywiodłaś mnie tutaj
Za pokazanie domu
Za wyśpiewanie tych łez
W końcu zrozumiałem
Że tu należę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz