Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 29 września 2011

Alphaville - Faith


Obudzony nad ranem, wciąż słyszałem tę piosenkę.
Musi być gdzieś w moich snach, nie wiem.
Sprawiła, że czuję się tak dobrze, słońce świeciło tak jasno
Boże, kocham Cię. Sprawiłeś,
że przyszła do mnie.
Wiara
Rano
Potrzebuję jej.
By iść dalej.
Daj mi jej trochę.
Nigdy za dużo tego słodkiego uczucia, daj mi wiarę.
O tak, już ją mam.

Słodka dziewczynko, leżąca obok mnie
Słońce bawi się na twojej twarz z miękkim cieniem
Jesteś taka piękna, przebudź się, przebudź, miła
Obudzę Cię o właściwym czasie.
I dam Ci
Wiarę
Pewnego dnia uwolni mnie mój stwórca
Wrócę do domu, tam skąd przyszedłem dawno temu
A wielkie koło wciąż się kręci
ku wieczności ze mną na niebieskie pastwiska
Będę tam wraz ze wszystkimi
Rano
Potrzebuję tej wiary

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz