Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 13 października 2011

Depeche Mode Lie to Me (Dominatrix Remix 2009)


Chodź, połóż się przy mnie
Chodź, okłam mnie
Powiedz, że mnie kochasz
Powiedz, że jestem tym jedynym

Doświadczenia wywierają trwałe wrażenie
Ale słowa raz wypowiedziane
Teraz nie znaczą zbyt wiele
Wiara jest drogą
Drogą niewinności
A kiedy mówię niewinność
Powinienem powiedzieć naiwność
Więc okłamuj mnie
Ale rób to szczerze
Spraw bym słuchał
Choć przez minutę
Spraw bym myślał
Że jest w tym choć trochę prawdy

Obietnice składane by mnie przekonać
Nie są koniecznie tym
Czego potrzebujemy
Prawda to słowo
Które straciło swe znaczenie
Prawda stała się
Zaledwie półprawdą
Więc okłam mnie
Jak robisz to na co dzień
Spraw bym myślał
Że pod koniec dnia
Wielka nagroda
Spotka właśnie mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz