Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 4 października 2011

Falling DeVision aga23034



upadając

Od kiedy cię spotkałem
wiedziałem, że moje modlitwy zostały wysłuchane,
i wiedziałem, że jesteś tą jedyną.

Nigdy nie przeklinałem tego co było,
wszystkie upadki dawały mi pewność
że wygraliśmy,

Kiedy patrzę w twoje oczy
zawsze widzę w nich uśmiech,
kiedy słucham twych słów, czuję, że nie boli
Zawsze chcę byc z tą jedyną
aby móc rozmawiać, bawić się, być.

Upadając
upadając
upadając
z miłością do ciebie


Weź moje serce
prowadź mnie po ziemi
pozwól mi czuc cały urok
Trzymasz mnie w ramionach
nie mogę już uciec
czuję spokój, nie czuję nienawiści
ale to nie jest to czego oczekiwałaś.

Czas dalej biegnie
pozostawia mnie w przeszłości
Twoja trucizna w moich żyłach
sprawia, że skręca mnie z bólu
Mogłaś mnie uratować
nie wiem jak
Już nie czuję
żebyś była lekiem moje rany
upadam
kiedy patrzę w twoje oczy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz