Łączna liczba wyświetleń

sobota, 22 października 2011

Mesh - Only Better.






Nie zrobiłem nic złego
Nie jestem taki silny
nie zrobiłem nic złego Tobie,

tylko słabość mnie tłumaczy
tylko udaję słabość,

nie trać czasu
po prostu mnie zostaw, na zawsze,
nie mów nic
wszystko miałaś by było tylko lepiej.

Szukałem sensu
nie mam nic na obronę,
straciłem wszystko dla Ciebie,

i tylko miłością można uwierzyć
i tylko czystość widać

nie trać czasu
po prostu mnie zostaw, na zawsze,
nie mów nic
wszystko miałaś by było tylko lepiej.

a Ty co mówisz
spójrz na to za dzień.
co Ty mówisz
"kochaj mnie" i co?

nie trać czasu
po prostu mnie zostaw, na zawsze,
nie mów nic
wszystko miałaś by było tylko lepiej.
nie trać czasu
po prostu mnie zostaw, na zawsze,
nie mów nic
ja tylko udaję słabość

i tylko miłością można uwierzyć
i tylko czystość widać

nie trać czasu
nie mów nic

wszystko miałaś by było tylko lepiej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz