Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 3 stycznia 2012

X-Perience - Game Of Love (Extended Version, 1998)


Gra miłości

Właśnie minął rok
Odkąd spotkałam cię na widowisku
Ty byłeś klaunem
A ja głupcem
Teraz role te odwróciły się
I wiem dlaczego tak jest
Ty zawsze byłeś dla mnie
Tylko głupcem
Refren:
Czy czujemy to samo
Czy raczej chcemy grać w grę miłości
Znów i znów?
Zabrałeś mnie do baru
By zdradzić, kim jesteś
Nigdy nie wiesz
Czego pragniesz
Chcesz być ze mną
Tylko wtedy, kiedy jesteś w nastroju
By spędzić ze mną najbliższą noc

1 komentarz:

  1. Nie mam pojęcia jak to działa , ale wlazłam Agnieszka tam gdzie podałaś mi link i no kurna jak ty to żeś założyła ? to jest blog o muzyce tak ? nie .. ja to tuman jestem ale masz fajne kawałki , jak się tu podaje ten adres urul czy jakiś ? To pisałam ja -marzena .

    OdpowiedzUsuń