Łączna liczba wyświetleń

sobota, 10 marca 2012

Pet Shop Boys - Jealousy



W środku nocy, gdy nieznajomi wędrują ulicami
W poszukiwaniu kogoś, kto przyjmie ich do domu
Ja leżę sam, a zegar wybija trzecią
I nie ma nikogo, kto by się do mnie odezwał

Jest środek nocy, już wkrótce świt
A niekończące się myśli i pytania
Nie pozwalają mi zasnąć
Bo na to już zbyt późno

Gdzie byłaś? Z kim się widziałaś?
Nie zadzwoniłaś
Chociaż mówiłaś, że to zrobisz
Okłamujesz mnie?
Starasz się być w kontakcie?
Przecież wiesz, że mogłabyś być
Próbowałem przyjąć
Twój punkt widzenia
Lecz nie słuchałem i nie widziałem
Z powodu zazdrości
Nie miałem pojęcia
Że tak wolno może płynąć czas
Lepiej gdybym nigdy cię nie poznał
Niż gdybym miał cię teraz stracić

Jest środek nocy, już wkrótce świt
A niekończące się myśli i pytania
Nie pozwalają mi zasnąć
Bo na to już zbyt późno

Gdzie byłaś? Z kim się widziałaś?
Nie zadzwoniłaś
Chociaż mówiłaś, że to zrobisz
Okłamujesz mnie?
Starasz się być w kontakcie?
Przecież wiesz, że mogłabyś być
Próbowałem przyjąć
Twój punkt widzenia
Lecz nie słuchałem i nie widziałem
Z powodu zazdrości
Której nie doświadczyłem
Póki nie spotkałem ciebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz