Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 4 czerwca 2012

Mesh - Can You Mend Hearts? tłumaczenie

 

Piękna piosenka z pięknym pytaniem: czy można naprawić serce?



Wierzę w to
jest to trudniejsze niż za pierwszym razem
widziałem twarz
pusta w środku
to nie jest naszym celem,
wszyscy jesteśmy winni,
nie odbieraj mi tego
nie pozwolę sobie zabrać.

Czy można naprawić serce?
czy możesz naprawić życie?
czy możesz wypełnić pustkę
jaką mam w środku?
czy można naprawić serce?
czy można pokroić je tępymi nożami?
czy wiesz jak to jest stracić wszystko co masz?
czy mogę sobie coś zostawić
czy można naprawić serce?

wierzę, że JUTRO nie wróci
widziałem to miejsce
tak więc z żalem idę
przez zgniłe łzy
które nie są już nasze
wszystkich łączy nas strach
nigdy nie przedostaniemy się

Czy można naprawić serce?
czy możesz naprawić życie?
czy możesz wypełnić pustkę
jaką mam w środku?
czy można naprawić serce?
czy można pokroić je tępymi nożami?
czy wiesz jak to jest stracić wszystko co masz?
czy mogę sobie coś zostawić
czy można naprawić serce?
nigdy nie przedostaniemy się

...............................................................
Serdecznie pozdrawiam wszystkich Fanów grupy Mesh!!!!! i ukłony szczególne ślę do Austrii!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz