Łączna liczba wyświetleń

środa, 13 czerwca 2012

Mesh - Everything I made


I LOVE!!!!!!




 "zrobiłem wszystko"

Wiem, że to nie ma sensu
spróbuję jednak Ci to wyjaśnić
wyjaśnię ci co czujesz
spróbuję odblokować cały ten ból,
i błagam o wybaczenie
jeśli wszystko poszło na marne.

Jeszcze wczoraj było dobrze
ale wczoraj już nie ma
Wszystko co zostało powiedziane
trwało zbyt długo
tak łatwo łamane były wszystkie obietnice
tak łatwo łamane były wszystkie obietnice
tyle tego wszystkiego.

Zrobiłem wszystko co mogłem
a skończyło się źle
Zrobiłem wszystko co mogłem
nie trwało to długo
Zrobiłem wszystko co mogłem
a skończyło się źle
Zrobiłem wszystko co mogłem
nie trwało to długo

To nie twoja wina
że czujesz się jak w grze
możesz czuć się zagubiona w tym momencie
a winę zawsze możesz zgonić na kogoś
i rzucić garść ciosów
gdzieś po drodze

Nie każdy na to zasługuje

Jeszcze wczoraj było dobrze
ale wczoraj już nie ma
Wszystko co zostało powiedziane
trwało zbyt długo
tak łatwo łamane były wszystkie obietnice
tak łatwo łamane były wszystkie obietnice
tyle tego wszystkiego.


Zrobiłem wszystko co mogłem
a skończyło się źle
Zrobiłem wszystko co mogłem
nie trwało to długo
Zrobiłem wszystko co mogłem
a skończyło się źle
Zrobiłem wszystko co mogłem
nie trwało to długo

To jest jedyny sposób
To jest jedyny sposób
To jest jedyny sposób
To jest jedyny sposób
To jest jedyny sposób
To jest jedyny sposób
To jest jedyny sposób
To jest jedyny sposób

Zrobiłem wszystko co mogłem
a skończyło się źle
Zrobiłem wszystko co mogłem
nie trwało to długo
Zrobiłem wszystko co mogłem
a skończyło się źle
Zrobiłem wszystko co mogłem
nie trwało to długo

Nigdy nie chciałem Cię zranić tak mocno
wszystko zaprzepaściłem, nawet dotykiem
Nie poświęcajmy naszego życia
zapach przeszłości co trwa wiecznie

Nigdy nie chciałem Cię zranić tak mocno
wszystko zaprzepaściłem, nawet dotykiem
Nie poświęcajmy naszego życia
zapach przeszłości co trwa wiecznie

1 komentarz: