Łączna liczba wyświetleń

sobota, 1 września 2012

DeVision - Strange Affection (tłumaczenie)










DZIWNE UCZUCIE

Daj mi swoje jasne białe oczy
Chcę zobaczyć
Ślepotę ograniczonej pchły
Nie da się zlikwidować dystansu
Nie podchodź zbyt blisko mnie

Jak głęboko musisz upaść
aby zrozumieć
Że egoizm jest zawsze
zbudowany na piasku
Czekam na cios od Ciebie
Nie masz nic do obrony

Jestem szczęśliwy z tobą, z tobą szczęśliwy
noc i dzień
Czuję jak krwawię z tobą
tak czy owak
Widzę wszystkie reakcje
To dziwne uczucie

Jestem służąc, jestem służąc Ci
Jako zdobycz
Zostawiam cię , bo oszukują cię
niedzisiejsi
Znam wszystkie reakcje
to dziwne uczucie

Jestem uwięziony w labiryncie
Kłamstw i fałszerstw
Nie ma siły, by coś powiedzieć,
walczyć, czy czuć nienawiść

Wszystko jest wątpliwe,
To nie mieści się w mojej głowie

  Ale staramy się do końca

Jestem szczęśliwy z tobą, z tobą szczęśliwy
noc i dzień
Czuję jak krwawię z tobą
tak czy owak
Widzę wszystkie reakcje
To dziwne uczucie


Jestem służąc, jestem służąc Ci
Jako zdobycz
Zostawiam cię , bo oszukują cię
niedzisiejsi
Znam wszystkie reakcje
to dziwne uczucie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz