Łączna liczba wyświetleń

środa, 19 września 2012

Nightwish - The Phantom of the Opera ( Tłumaczenie)

Niesamowity kawałek!!!!!

   UPIÓR W OPERZE


[CHRISTINE:]
Gdy spałam, on śpiewał mi
Przyszedł we śnie
Ten głos który wołał do mnie
I wypowiadał moje imię
I sprawiał, że znowu śnię
Bo stwierdzam, że
Upiór opery jest tam
W mym umyśle

[UPIÓR:]
Zaśpiewaj znów ze mną
Nasz dziwny duet
Ma władza na tobą
Rośnie w siłę
I choć odwracasz się ode mnie
By spojrzeć w tył
Upiór opery jest tam
W umyśle twym

[CHRISTINE:]
Kto ujrzy twoją twarz
Ze strachu drży
Jestem twoją maską

[UPIÓR:]
To mnie słyszą

[RAZEM:]
Mój/Twój duch i twój/mój głos
Połączone
Upiór opery jest tam
W twym/mym umyśle

Jest tam, Upiór opery
Strzeż się Upiora opery

[UPIÓR:]
W każdej fantazji swej
Ty zawsze znałaś
Tego mężczyznę i tą tajemnice

[CHRISTINE:]
Były w tobie

[RAZEM:]
A w tym labiryncie
Gdzie noc jest ślepa
Upiór opery jest tam
W umyśle twym/mym

[UPIÓR:]
Śpiewaj mój aniele muzyki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz