Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 18 marca 2013

Secret To The End- DElta Machine- DMM







 

iNTERPRETACJA TEKSTU

Kiedy patrzę na ciebie
Prawdopodobnie też jestem taki sam
Czułem, że to nadchodzi
Czy to już koniec?

Kiedy rozglądam się po pokoju
Musi być coś, co mogę zrobić
Czy mogę cię przekonać, że to nie prawda?
Doszliśmy do końca

Oh, zawiodłem cię?
Chciałem uwierzyć, że to prawda
Oh, szczyt miłości nie był wystarczający
By nas przejrzeć

Powinnaś była być problemem
(mogłaś być to ty, byłabyś to ty)
Jeśli nie byłoby mnie

Wydaje ci się to takie oczywiste
Czujesz to co ja
Ostatni rozdział w wygasającym kontrakcie wkrótce
Doszliśmy do końca

Dzięki Bogu, nie jestem taki jak ty
Zawsze wiesz dokładnie co zrobić
  To kim jestem, nie jest to dla ciebie
Doszliśmy do końca

Oh, zawiodłem cię?
Chciałem uwierzyć, że to prawda
Oh, szczyt miłości nie był wystarczający
By nas przejrzeć

Powinnaś była być problemem
(mogłaś być to ty, byłabyś to ty)
Jeśli nie byłoby mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz