Łączna liczba wyświetleń

sobota, 5 kwietnia 2014

WRONG - Depeche Mode (tekst tł.) 06.04.2009







TŁUMACZENIE TEKSTU

Źle
Źle
Źle
Źle

Urodziłem się pod złą gwiazdą
W złym domu
W złym ascendentem
Wybrałem złą ścieżkę,
Której wybór zaowocował
Złymi skłonnościami
Przybyłem w niewłaściwym miejscu
O złym czasie
Z błędnego powodu
I złego rymu
Złego dnia
W złym tygodniu
Użyłem złej metody
Oraz złej techniki
Źle
Źle

Chemicznie coś jest ze mną nie tak.
Od urodzenia coś nie tak.
Zła kombinacja
Złych genów
Osiągnąłem złe cele
Złymi metodami
Był to zły projekt
Na niewłaściwych rękach
Zła teoria
Dla niewłaściwego człowieka
Nieodpowiedni wzrok
Na niewłaściwej nagrodzie
Złe pytania
Ze złymi odpowiedziami
Źle
Źle

Maszerowałem do rytmu złego werbla
Z najgorszymi łajdakami
Wypluwając złą energię
Zażywając najgorszy towar
Z niewłaściwym umiarem
Namówiony złymi zachętami
Byłem na złej stronie
Niewłaściwej książki
Błędnie interpretując
Złą linijkę
Razem ze złym księżycem
Każdej złej nocy
Ze złą melodią graną tak długo
Aż zabrzmiała dobrze, yeah

Źle
Źle
Za długo
Źle
Za długo
Źle
Za długo
Źle
Za długo
Źle
Za długo

Urodziłem się pod złą gwiazdą
W złym domu
W złym ascendentem
(Za długo)
Wybrałem złą ścieżkę,
Której wybór zaowocował
Złymi skłonnościami
(Za długo)
Przybyłem w niewłaściwe miejsce
O złym czasie
Z błędnego powodu
(Za długo)
I złego rymu
Złego dnia
W złym tygodniu
Użyłem złej metody
Oraz złej techniki
Źle


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz