Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 19 maja 2015

MIND IN A BOX - CHANGE (tłumaczenie tekstu)



Świetny utwór pod względem muzycznym, elektroniki i brzmienia głosu

I ja nigdy nie zobaczę prawdy
To nie jest kwestia mojej młodości
Nie potrzebuję nikogo innego
Więzy zamknęły by mój umysł za kratami

I ja nigdy nie dowiem się, że się myliłam
Nigdy nie słucham tych naprawdę silnych
Ja nie boję się niczego co nie jest mną
Ignorancja jest doskonałym rozwiązaniem

Ale nie chciałabym tak wiecznie żyć
i zmieniać siebie. Nigdy nigdy!
Sama myśl przyprawia mnie o dreszcze
I jestem pewna, że wszystko będzie dobrze

To ja ciągle płaczę po nocach
Aby ktoś zmienił moje wnętrze
Nie jestem pewna czemu żyję w ciągłym strachu
Skazana kochać jedynie siebie na zawsze

To ja nie mam żadnych prawdziwych przyjaciół
Płytcy ludzie lgną do mojego sztandaru
Zawsze staram się dawać proste rekompensaty
Wielbiąc moją własną apodyktyczną manierę

Życie – zawsze kruche
Ja nigdy się nie zmienię
Miłość – zawsze ulotna
Ja nigdy się nie zmienię

Życie – zawsze kruche
Ja nigdy się nie zmienię
Miłość – zawsze ulotna
Ja nigdy się nie zmienię

Ale ja nie chciałabym żyć tak wiecznie
Może faktycznie byłam zbyt mądra
Ale ja nie chciałabym tak skończyć
Umarłabym samotna i niezwykle smutna

Nigdy się z tego nie wygrzebię
Demony przeszłości przytłaczają mnie
Uczucie utracone w kryzysie i zgiełku
Moja twarz zastygła w wiecznym grymasie

Ale zostałam skrzywdzona ponad wszelką miarę
I przez to skazana na wieczne potępienie
Nie ma nikogo o kogo mogłabym się troszczyć
Ale bez tego nigdy nie znajdę wybawienia

Pożądanie – zawsze puste
Ale ja nigdy się nie zmienię
Śmierć – zawsze kusząca
Ale ja nigdy się nie zmienię

Pożądanie – zawsze puste
Ale ja nigdy się nie zmienię
Śmierć – zawsze kusząca
Ale ja nigdy się nie zmienię

Wszystko polega na kontroli
Nie wolno mi nigdy się poślizgnąć lub upaść
Wszystko jest dla mnie możliwe
I nie mogę nigdy wątpić i w końcu wolną być

as_mimoza ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz