Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 20 października 2015

DANGEROUS- DEPECHE MODE- (tłumaczenie)

Rzeczy które robisz
Nie są dobre dla mojego zdrowia
Wszystko co robisz
Robisz dla siebie
Metody których używasz
Nie mają na celu mnie zakłopotać
Mimo że tak robią
Są właśnie tymi które bym wybrał

I nie mógłbym pragnąć żadnych innych
Nie pozwoliłabyś mi tak czy inaczej

Zagrożenie
Sposób w jaki zostawiasz mnie pragnącego więcej
Zagrożenie
Właśnie dlatego Cię pragnę
Zagrożenie
Kiedy jestem w Twoich ramionach
Zagrożenie
Wiem że nie doznam krzywdy

Kłamstwa które mówisz
Nie mają na celu oszukiwać
One nie są po to
Bym w nie uwierzył
Słyszałem
Twoje złośliwości
Wiesz że na razie
Potrzeba więcej byś zobaczyła jak cierpię

I nie mógłbym znieść tego w żaden inny sposób
Ale to jest cena którą muszę zapłacić

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz