Łączna liczba wyświetleń

środa, 16 marca 2011

Mesh - Friends Like These



Zakochałem się w tej fotografii,
chwila z lat młodzieńczych
nie mogę już tam wrócić,
Czas, kiedy jestes tu ..wraca
i emocje, którymi żywię się codziennie.

Każdej nocy oglądam jego blaknięcie
Bezpieczniej jest opisać moje życie
Każdy oddech zdradza moje słowa,
łatwiej jest spojrzeć prawdzie w oczy,

Wziąłem ślub, ale ciągle kopię w przeszłości
i trzymam ją za rękę,
myślę o zadośćuczynieniach wobec przyjaciół
tęsknię za tym
zrywam z szablonem, że jestem zimny,
I każdego dnia ogarnia mnie lenistwo zycia
łatwiej jest dać odejść przeszłości
dobrym czasom,
Wydaje się, że pamięć jest zamglona,
To jest czas dla mnie by zmierzyć się z przeszłością.

Mówimy kłamstwa, czasem robimy coś fałszywie,
Mamy żyć i umierać dla przyjaciół
Teraz kiedy wszystko jest powiedziane
skręcamy, zamiast oddać swoje życie i to co jest w środku.

Robimy tak czasem

Byłbym głupcem nie widząc slajdów ponownie
Będę jak Ty, spróbuj jeszcze raz,

Kocham te fotografie,
chwila dowodów, że nie potrafisz kochać mnie
to taki sposób, te kawałki spadają na mnie każdego dnia,
makiety zdjęć topnieją we mnie.

i czuję wszystko już wyraznie
to proste,
wszystko co najgorsze zapisane jest na końcu,
a może wiedziałem to już wcześniej...
to bolesne co robimy...

Mówimy kłamstwa, czasem robimy coś fałszywie,
Mamy żyć i umierać dla przyjaciół
Teraz kiedy wszystko jest powiedziane
skręcamy, zamiast oddać swoje życie i to co jest w środku.

Robimy tak czasem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz