Łączna liczba wyświetleń

środa, 16 marca 2011

Schiller Ft Despina Vandi - Sunday (Unofficial Video by Vandiworld)




Mówią czasem, że Bóg się śmieje

kiedy wysłucha naszych planów.

Pewnego dnia przed poniedziałkiem

i przed Twoim pocałunkiem na ustach

ze skórą wymytą przez deszcz

zapadam się

nie mogę się cieszyć,

Moja nieobecność czyni mnie błękitem,

krople spadają z nieba,

chmury płaczą,

to nasze pożegnanie.

Samotny niedzielny wieczór,

nie chcę patrzeć na gwiazdy

bez Ciebie u mego boku,

jak przez to wszystko przejść ?

Osłabła miłość w niedzielę,

już nie ma jutra,

krople deszczu lecą z góry

to tylko smutek kapie

to tylko smutek kapie

Mówią, że czasem Bóg się śmieje

gdy słucha naszych planów,

Zrobiłam to wszystko na próżno po raz kolejny


Pewnego dnia przed poniedziałkiem

i przed Twoim pocałunkiem na moich ustach

ze skórą wymytą przez deszcz

zapadam się

nie mogę się cieszyć,

moja nieobecność czyni mnie błękitem

krople spadają z nieba

chmury płaczą

to nasze ostatnie pożegnanie.

Samotny niedzielny wieczór,

nie chcę patrzeć na gwiazdy

bez Ciebie u mego boku,

jak przez to wszystko przejść ?

Osłabła miłość w niedzielę,

już nie ma jutra,

krople deszczu lecą z góry

to tylko smutek kapie

to tylko smutek kapie

To nasze ostatnie pożegnanie

oooooo

To nasze ostatnie pożegnanie

oooooo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz