Łączna liczba wyświetleń

sobota, 19 marca 2011

Mesh - Petrified (Reasonably Priced Mix)




SKAMIENIAŁY

Jesteś zbytnim oddechem
Jesteś testem prawdy
Jesteś jedynym, który to wszystko zatrzyma,
i możesz stać się problemem dla innych.
Tak to widzę z innej strony
Wśród wielu ścian w moim umyśle,
ściany zbudowane z tajemnych płyt
z powbijanymi nożami i młotami.
Skamieniały
Przez to co zrobiłaś,- i co zaczęłaś,
Mam nadzieję, że to twój sposób,
ale to jest cena do zapłacenia,
Skamieniały
Przez to co zrobiłaś,- i co zaczęłaś,
Mam nadzieję, że to twój sposób,
ale to jest cena do zapłacenia

Jesteś bólem, przez który muszę przejść,
aby dostać się tam gdzie trzeba,
Jesteś zemstą,
brudną społecznością,
to jest twój iny sposób
"ratowania twarzy", jak mówisz,
twoja skamieniała twarz nie szczędzi złośliwości,
jak zatruty napój w kamiennym kielichu

Skamieniały
Przez to co zrobiłaś,- i co zaczęłaś,
Mam nadzieję, że to twój sposób,
ale to jest cena do zapłacenia,
Skamieniały
Przez to co zrobiłaś,- i zaczęłaś,
Mam nadzieję, że to twój sposób,
ale to jest cena do zapłacenia,

wez padający deszcz
i wysusz go słońcem,
wez w końcu całą winę na swoje ramię,
ty potrafisz to ukryć, masz siłę,
emocje stukają do drzwi
przypomnij mi , kim byłem dla ciebie kiedyś.

Jesteś jak koło w ruchu,
falą autopromocji,
możesz pokonać te zmienności w sobie,
jest to silne
jednak to już nie zabawa,
Jesteś mściwa
Byłaś moją jedyną ochroną
ale to były trudne twoje próby.

Skamieniały
Przez to co zrobiłaś,- i zaczęłaś,
Mam nadzieję, że to twój sposób,
ale to jest cena do zapłacenia,
Skamieniały
Przez to co zrobiłaś,- i zaczęłaś,
Mam nadzieję, że to twój sposób,
ale to jest cena do zapłacenia,

wez padający deszcz
i wysusz go słońcem,
wez w końcu całą winę na swoje ramię,
ty potrafisz to ukryć, masz siłę,
emocje stukają do drzwi
przypomnij mi , kim byłem dla ciebie kiedyś.

Skamieniały
Przez to co zrobiłaś,- i zaczęłaś,
Mam nadzieję, że to twój sposób,
ale to jest cena do zapłacenia,
Skamieniały
Przez to co zrobiłaś,- i zaczęłaś,
Mam nadzieję, że to twój sposób,
ale to jest cena do zapłacenia,

czy to jest cena do zapłacenia
czy to jest cena do zapłacenia
czy to jest cena do zapłacenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz