Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 22 marca 2011

Mesh: Room with a View




myslałem, że wiem
cos wiecej niż przypuszczałem,
myslałem, że widzę
w pobliżu zyczliwość, ale to było wszystko

jesteś taka ironiczna
masz dobra książkę
twoje imię nadal na niej
jestes taka ironiczna
masz pokój z widokiem

jak to jest
oglądasz radość i tłuczesz ją kołami,
moja cierpliwość jest cienka i pęka
zerwałaś jej taśmy ze skóry
jesteś taka ironiczna
masz dobra książkę
twoje imię nadal na niej
jestes taka ironiczna
masz pokój z widokiem


więc co z przyjaznią
że nikt nie chce tego bronić?

myslałem, że wiem
cos wiecej niż przypuszczałem,
myslałem, że widzę
w pobliżu zyczliwość, ale to było wszystko

jesteś taka ironiczna
masz dobra książkę
twoje imię nadal na niej
jestes taka ironiczna
masz pokój z widokiem

jesteś taka ironiczna
masz dobra książkę
twoje imię nadal na niej
jestes taka ironiczna
masz pokój z widokiem na zycie

(jak...jak to jest)
(to takie ironiczne)
(jak...jak to jest)
(to takie ironiczne)
masz pokój z widokiem
masz pokój z widokiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz