Łączna liczba wyświetleń

środa, 2 marca 2011

Self-Deception










" samo oszustwo"

jestem nieczysty
rozbierz mnie
nierealnie
wszystko widzę w ramie.
Stoję rozebrany do pasa,
patrzę przed siebie,
czy naprawdę widać mnie
czy tylko to co chcę pokazać..

nie utonę w moich łzach
i w dół
spadają moje obawy
Jestem obdarty ze skóry
wstydzę się,
czy naprawdę to ja
czy tylko to co udaję...

To życie to tylko złudzenie
marzenie, które nigdy się nie kończy
zawsze jestem uwięziony w błędzie
to wszystko zależy ode mnie
Jeśli to tylko złudzenie
i układa się to w czyimś umyśle
muszę więc wyciągnąć wnioski,
bo musi być to ktoś niedobry.

Nie mogę stracić
swojego zaufania ponownie
to nieprawda
to wciąż ten sam ja
Zdejmuję swoją skórę
aby złagodzić ból
czy na prawdę
chcesz zobaczyć mnie
i to w co wierzę...?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz