Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 2 maja 2011

Cheryl Cole - Promise This (Digital Dog Remix Edit)



Skowronek
Rozpostarł skrzydła

Na początku
nie było niczego,
tak pusto,
w przestrzeni pomiędzy.
Wtedy wszedłeś,
włączyłeś światła
i stworzyłeś,
to co nadeszło.

Zanim przyczepie Ci skrzydła,
przykryj mnie, proszę
rozpostrzyj swoje skrzydła,
przykryj mnie, i

Obiecaj to,
Jeśli umrę, zanim się obudzę, oh
Obiecaj to,
nie spiesz się, by odmówić modlitwę
na kolanach,
będziesz się o mnie modlił.
Obiecaj to,
bądź ostatnim, który całuje moje usta.

Skowronek
Rozpostarł skrzydła

Chociaż idę
przez cienie.
Ty byłeś ze mną,
dodajesz mi otuchy.
Teraz mnie połóż,
czas by spać,
ale zanim usnę,
mógłbyś mnie przywrócić?

Zanim przyczepie się do Twoich skrzydeł,
przykryj mnie, proszę.
rozpostrzyj swoje skrzydła,
przykryj mnie,

Obiecaj to,
Jeśli umrę, zanim się obudzę, oh
Obiecaj to,
nie spiesz się, by odmówić modlitwę
na kolanach,
będziesz się o mnie modlił.
Obiecaj to,
bądź ostatnim, który całuje moje usta.

Skowronek
Rozpostarł skrzydła

To tam się zatrzymamy
i mam nadzieję, że nie pozwolisz mi odejść.
Jeśli kiedykolwiek mnie zostawisz,
wiem, że chcę iść z Tobą.


Obiecaj to,
Jeśli umrę, zanim się obudzę, oh
Obiecaj to,
nie spiesz się, by odmówić modlitwę
na kolanach,
będziesz się o mnie modlił.
Obiecaj to,
bądź ostatnim, który całuje moje usta.

Skowronek
Rozpostarł skrzydła

Skowronku, ładne skrzydła,
Skowronku, zerwę ci je.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz