Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 2 maja 2011

Nelly Furtado - Say It Right




W dzień
W noc
Powiedz to właściwie
Powiedz to wszystko
Masz to cos
Lub tego nie masz
Trwasz lub upadasz
Kiedy twoja wola jest złamana
Kiedy wyślizguje się z twych rąk
Kiedy już nie ma czasu na żarty
To jest dziura w planie

Oh nie znaczysz dla mnie nic
Nie, nie znaczysz dla mnie nic
Masz to co pozwoli mi wolną być
Oh, możesz dla mnie wszystkim być

Nie mogę powiedzieć, że nie jestem zagubiona i winna
Nie mogę powiedzieć, że nie kocham światła i ciemności
Nie mogę powiedzieć, że nie wiem że żyje
I wszystko to co czuję mogę pokazać
Tobie dziś(wieczorem), tobie dziś

Z mych rąk mogę ci ofiarować
coś co sama stworzyłam
Z mych ust mogę ci zaśpiewać
kolejny kawałek który stworzyłam
Z mego ciała mogę ci pokazać miejsce
o którym tylko Bóg wie
Powinieneś wiedzieć, że to miejsce jest święte
Czy na pewno chcesz odejść?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz