Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 24 maja 2011

Depeche Mode - Walking In My Shoes


IDĄC W MOJE ŚLADY

Mógłbym powiedzieć ci o rzeczach
Do których mnie zmuszano
O cierpieniu któremu byłem poddawany
Ale sam Bóg mógłby się zaczerwienić
Niezliczonych rozkoszach składanych u mych stóp
Które były dla mnie zakazanym owocem
Ale myśle że twój puls mógłby zacząć szaleć

Teraz nie szukam rozgrzeszenia
Przebaczenia rzeczy które robię
Ale zanim dojdziesz do jakichś wniosków
Spróbuj pójść w moje ślady
Spróbuj pójść w moje ślady

Będziesz potykał się jeśli pójdziesz moją drogą
Dokonując tych samych wyborów
Jeśli pójdziesz w moje ślady
Jeśli pójdziesz w moje ślady

Moralność mogłaby zmarszczyć brwi
Skromność zmierzyć mnie wzrokiem
Los zrobił ze mnie kozła ofiarnego
Ale przysięgam wam moi sędziowie i jurorzy
Moje intencje nie mogłyby być czystsze
Mój przypadek jest łatwy do przejrzenia

Nie zależy mi na oczyszczeniu sumienia
Ani na spokoju umysłu po tym co przeszedłem
I zanim zaczniemy rozmawiać o skrusze
Spróbuj pójść w moje ślady
Spróbuj pójść w moje ślady

Będziesz potykał się jeśli pójdziesz moją drogą
Dokonując tych samych wyborów
Jeśli spróbujesz pójść w moje ślady
Spróbuj pójść w moje ślady

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz