Łączna liczba wyświetleń

środa, 25 maja 2011

A Pain That I'm Used To by Depeche Mode



Ból do którego przywykłem

Nie jestem pewien
Czego jeszcze szukam
Wiem tylko
Że trudniej mnie pocieszyć
Nie rozumiem kim próbuję być
Zamiast siebie
Ale najważniejsza
Jest kwestia kontroli

Czy potrafisz powiedzieć
W co właściwie próbujesz grać
Ja po prostu płacę
Kiedy ty łamiesz wszelkie zasady
Wszystkie znaki jakie znajduję
Były podkreślone
Diabły rozwijają się
W podsycanym zapale

Cała ta bieganina w kółko
Przygnębia mnie
Zadaj mi ból do którego przywykłem
Nie muszę wierzyć
We wszystkie sny jakie wymyślasz
Musisz tylko osiągnąć coś
Co brzmi prawdziwie

W twojej duszy jest dziura
Niczym zwierzę
Bez sumienia
Które nie zna skruchy
Zamknij oczy
Zapłać cenę za swój raj
Diabły żywią się
Zasianym ziarnem

Nie mogę ukryć tego co czuję
Tego co wiem, że jest prawdziwe
Bez błędnego udawania
Troszczę się
Z modlitwą w powietrzu
By zostawić to
Z nutą pełną nadziei
A nie rozpaczy

Cała ta bieganina w kółko
Przygnębia mnie
Zadaj mi ból do którego przywykłem
Nie muszę wierzyć
We wszystkie sny jakie wymyślasz
Musisz tylko osiągnąć coś
Co brzmi prawdziwie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz