Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 28 lipca 2011

Depeche Mode - It's Called a Heart


TO NAZYWA SIĘ SERCE

Jest coś co bije wewnątrz mnie
I nazywa się to serce
Wiesz jak łatwo jest
Je rozedrzeć
Gdybym ci je oddał
Czy byłoby bezpieczne
Tak ,oddam ci je
Jeśli będziesz dla niego delikatna
Jest coś co bije wewnątrz mnie
I nazywa się to serce

Słońce świeci na niebie
Ale nie ono jest powodem dlaczego
Czuję w sobie ciepło
Odpowiedź nie jest tajemnicą
To moje serce
Od kiedy tylko pamiętam
Starałem się być dobry,naprawdę
Starałem się jak mogłem
I tak mniej więcej
Mówiłem prosto z serca

Jeszcze wiele musisz się nauczyć
A uczysz się gdy twoje serce płonie

Serca nie mogą być czyjąś własnością
Serca mogą być tylko wypożyczane
I jeśli będę chciał je spowrotem
Zabiorę ję
Zabiorę swoje serce
Ale będę się bardzo starał
I tak mniej więcej
Będę mówił prosto z serca
Tak,będę mówił prosto z serca
Prosto z mojego serca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz