Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 28 lipca 2011

Mesh-Needle in a Bruise. ( aga23034 ).wmv


Rany po igłach

Czuję ból Twój
jestem Twoim pośrednikiem
czuję Twoją rękę
gdy mnie wybrałaś
znam to wszystko
i nie jestem sam

jak głupiec mogę wziąć każdy dzień
kiedy wydajesz się mniej okrutna
odrywasz mnie od siebie
czyścisz z siebie moje serce

teraz jest już oczywiste
żaden oddech nie jest wart takiej ceny
ale zabierz mnie do domu i zatrzymaj ten strach

zbyt długa droga by odejść
zbyt dużo miłości do oddychania
gdy codziennie zabierasz mnie do piekła i z powrotem
ale nie dam się zjeśc-jeszcze

da się to udowodnić
podczas kruszenia w każdym ruchu
wszytko można stracić
to jest jak rana po igle
Może się mylę
ale niebezpieczeństwa nie ma

teraz jest już oczywiste
żaden oddech nie jest wart takiej ceny
ale zabierz mnie do domu i zatrzymaj ten strach


zbyt długa droga by odejść
zbyt dużo miłości do oddychania
gdy codziennie zabierasz mnie do piekła i z powrotem
ale nie dam się zjeśc-jeszcze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz