Łączna liczba wyświetleń

piątek, 1 lipca 2011

Assemblage 23 - Damaged Live. (aga23034).avi



Jestem tylko produktem życia,
żyłem jako stop pierwiastków boleści,
Mądrości są ciężkie
waga rośnie od tego
a to ciągnie w dół,
trudno jest się nie podrążyć
a ja nie chcę się utopić.

Nie jestem ideałem
ale jakoś udaje mi się żyć,
dojść tak daleko,
ale nie wiem czy znajdę drogę do domu
nie jestem ideałem
ale jakoś udaj mi się na razie,
nie sądzę, że będzie tak zawsze
muszę zmierzyć się z tym sam.

Istnieją piękne wiersze
pisane w chwilach smutku
istnieją różne doświadczenie
przez które musi przejść każdy
choć mogą one zachwiać wiarę.

Ja nie wiem jak być w tym wszystkim
zagubiony w cynicznym zmierzchu
ustawiłem dryf w martwym punkcie
i nie mam komu zaufać.

Cierpienie daje świętość,
wezmę udział w tym bólu,
mogę pływać w smutku,
jeśli jest coś do zyskania.

Mogę dotrzeć do powierzchni,
chcesz wyciągnąć mnie do wolności,
a ja ?
ostatnią rzeczą jaką chcę
to
aby przeciągnąć cię tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz