Łączna liczba wyświetleń

środa, 20 lipca 2011

Bittersweet: Apocalyptica feat. Ville Valo & Lauri Ylonen


Słodko-gorzkie


Poddaje się duchowi miłości
I cień jest rzucany na oddanie
Ona jest jedyną którą uwielbiam
Królową mojego cichego uduszenia

Złam to słodko-gorzkie zaklęcie na mnie
Zagubionym w ramionach przeznaczenia

Słodko-gorzki
Nie poddam się
Jestem przez nią opętany

Dzierżę krzyż
Który zamieniła w moja klątwę

Złam to słodko-gorzkie zaklęcie na mnie
Zagubionym w ramionach przeznaczenia

Słodko-gorzki
Chce Ciebie
Och, jak bardzo Cię chciałem
I potrzebuje Ciebie
Och, jak bardzo Cię potrzebowałem

Złam to słodko-gorzkie zaklęcie na mnie
zagubionym w ramionach przeznaczenia
Złam to słodko-gorzkie zaklęcie na mnie
zagubionym w ramionach przeznaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz