Łączna liczba wyświetleń

środa, 20 lipca 2011

I Don't Care


Próbowałem przejść przez swoje życie
Na mojej drodze
Jesteś Ty,
Próbowałem przebrnąć przez te wszystkie kłamstwa.
To wszystko co robię,

Po prostu temu nie zaprzeczaj,
Po prostu temu nie zaprzeczaj,
I pogódź się z tym,
Tak pogódź się z tym.

Próbowałaś mnie zniszczyć
Chcesz mnie zniszczyć
Kawałek po kawałku
Taka już jesteś.

Jeśli byłabyś martwa lub ciągle żywa,
Nie obchodzi mnie to,
Nie odchodzi mnie to,
I wszystko, co zostawiłaś za sobą,
Nie obchodzi mnie to
Nie obchodzi mnie to

Próbuję pokazać Ci moją perspektywę
Próbowałem dobrze się zachowywać
Lecz Twe oczy przejrzą na wskroś
To wszystko co robią
Mam już dość tego gówna,
Nie mam swojego miejsca kiedy jestem w tym
Ale jeśli chcesz żebym sobie z tym tylko poradził

Więc...

Jeśli byłabyś martwa lub ciągle żywa,
Nie obchodzi mnie to,
Nie odchodzi mnie to,
I wszystko, co zostawiłaś za sobą,
Nie obchodzi mnie to
Nie obchodzi mnie to

(Nigdy nie dbałem, Nigdy nie dbałem)

(Nie będzie Cie tam dla mnie, nie będzie Cie tam dla mnie)

(Piano solówka)

Jeśli byłabyś martwa lub ciągle żywa,
Nie obchodzi mnie to,
Nie odchodzi mnie to,
I wszystko, co zostawiłaś za sobą,
Nie obchodzi mnie to
Nie obchodzi mnie to

Jeśli byłabyś martwa lub ciągle żywa,
Nie obchodzi mnie to,
(Nigdy nie dbałem, Nigdy nie dbałem)
Nie odchodzi mnie to,
I wszystko, co zostawiłaś za sobą,
Nie obchodzi mnie to
(Nie będzie Cie tam dla mnie, nie będzie Cie tam dla mnie)
Nie obchodzi mnie to

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz