Łączna liczba wyświetleń

sobota, 2 lipca 2011

Camouflage - I Can't Feel You


To wszystko jest takie jasne
Nasze kręgi podążały za mną tutaj
Jestem w ramionach nieszczęścia
Nie jesteśmy tacy sami
Przysięgałaś, że tak nie będzie

Miłość nie spędza swoich dni w ten sposób
Złapany w pułapkę samotnii
Otoczony samotnością
Bez posiadania ciebie

Nie mogę cię poczuć
Nie mogę dostać się blisko ciebie
Idąc tuż obok ciebie
Nie mogę cię poczuć

Jesteśmy tak uwięzieni
Jestem wciąż zaangażowany
Nie mogę przyjść blisko ciebie
Nie mogę cię poczuć

Jestem uwięziony w środku, twoja własna skorupa
Smakuję moich obaw
I nagle to znów się pojawia;
Wciąż żyjesz wewnątrz mnie
Spacerując w moich snach
Zawsze znikasz, ale ja wciąż tu jestem

Jesteśmy tak uwięzieni
Jestem wciąż zaangażowany
Nie mogę przyjść blisko ciebie
Nie mogę cię poczuć

Nie mogę cię poczuć
Nie mogę dostać się blisko ciebie
Idąc tuż obok ciebie
Nie mogę cię poczuć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz