Łączna liczba wyświetleń

sobota, 2 lipca 2011

Camouflage - Love is a shield


Miłość jest tarczą
za którą się chowasz
miłość jest polem
które wzrasta od środka
i kiedy czasami zamknę oczy
Mój umysł zaczyna obracać się szybko

Miłość jest dzieckiem
w ramionach matki
miłość jest twoim oddechem
który mnie ogrzewa
I kiedy czasem zamknę oczy
Mój umysł zaczyna obracać się szybko

Istnieje uczucie
które wypływa ze mnie
kiedy jesteś blisko mnie
czynisz to prawdziwie
I możemy żyć dla tej idei

I wszystkie obrazy przez które biegniemy
wydają się perfekcyjne
Wydają się prawdziwe

Ale nic nie jest całkiem na zawsze
Zwłaszcza bycie razem



Nie martwię się o to teraz
co się zjawi
to na co liczymy,
nie ważne co będzie
Po prostu taka naiwność

Zmieniające się słowa na które oczekujemy
wydawać się mogą perfekcyjne
Wydaje się wygraną

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz