Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 12 lipca 2011

Island of Dreams X-Perience


piękny gotycki głos, zaczarowana muzyka

a potem ten czar w kapeli Angelzoom
Tłumaczenie tekstu:
To jest moja niewinnośc
wyspa marzeń
powracam do prostoty
do swoich korzeni
do skrajności
Chcesz żyć własnym życiem
musisz opuścić to co było
jeśli czujesz się słaby-nie poddawaj się
nie, nie poddawaj się.

oto moja niewinność
wyspa marzeń
powrót do prostych korzeni
powrót do skarajności
wyspa marzeń
wyspa marzeń

nie zrozum mnie źle
jesteśmy dorośli i wszystko nas wciąga
jeśli czujesz się słaby-nie poddawaj się

oto moja niewinność
wyspa marzeń
powrót do prostych korzeni
powrót do skarajności
wyspa marzeń
wyspa marzeń

nie zrozum mnie źle
jesteśmy dorośli i wszystko nas wciąga
jeśli czujesz się słaby-nie poddawaj się


oto moja niewinność
wyspa marzeń
powrót do prostych korzeni
powrót do skarajności
wyspa marzeń
wyspa marzeń

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz