Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 28 lipca 2011

Mesh-Safe With Me-tłumaczenie całości


To jest moje miejsce
nikt nie może się tu dostać
to jest moje miejsce
nikt nie może mnie juz zranić

U stóp łóżka
liczę dziury w głowie
czekam na ostatni oddech
i oglądam popękane ściany

Ty nie wiesz, że już jestem tam
i nie wiem kiedy potrzebujesz opieki
kto będzie Cię chronić
kiedy okno jest otwarte
gdy dotrzesz-ja tam będę

cokolwiek się zdarzy
jesteś bezpieczna ze mną
cokolwiek zrobisz to boli
ale nie boli mnie
tylko ciebie
niezależnie jakiego dokonasz wyboru
przypieczętowujesz swój los
nie ma odwrotu

Oglądasz krawędzie grobowca
krucho oddychasz jego oparami
cisza, jak bicie serca
przeciąga się w ciemności

nie wiesz, że jestem już tam
nie wiesz też kiedy będziesz potrzebować opieki
kto będzie oglądać cię gdy śpisz
kiedy zamki będą wyłamane
dotrę i ja tam będę



To jest moje miejsce
nikt nie może się tu dostać
to jest moje miejsce
nikt nie może mnie juz zranić

To jest moje miejsce
nikt nie może się tu dostać
to jest moje miejsce
nikt nie może mnie juz zranić

nie wiesz, że juz jestem tam
nigdy nie wiem
kiedy potrzebujesz opieki
ale kto bedzie przy tobie
gdy twoje ciało będzie ranione
gdy wydasz ostatni oddech- ja tam będę

cokolwiek się zdarzy
jesteś bezpieczna ze mną
cokolwiek zrobisz to boli
ale nie boli mnie
tylko ciebie
niezależnie jakiego dokonasz wyboru
przypieczętowujesz swój los
nie ma odwrotu



To jest moje miejsce
nikt nie może się tu dostać
to jest moje miejsce
nikt nie może mnie juz zranić

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz