Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 24 lipca 2011

Nightwish - Last of The Wilds HD


Puszcza śpi, a ja podróżuję w moich myślach
Ponad lasami i drzemiącą wodą
Księżycowa Dama rozświetla niebo
Cieniem północy maluje świat

Czy to sen?
Czy śmierć, z której pragnę powrócić?
Gdzie przykryte śniegiem zgliszcza tracą nadzieję
Podczas gdy ja zstępuję na świat, czas dzikich

Pierwszy śnieg spada dwukrotnie
Malując obraz mojej duszy

To zuchwałe piękno i bezgraniczna samotność
Lasu i nieba z mojego dzieciństwa
To piękno powraca podczas tej podróży
Gdy poranek świta, noc opowiada mu historię


Zuchwałe jest piękno i moja bezgraniczna samotność
Tak człowiek tęskni do swej duszy
Grób mej kołyski, miejsce mojego pochówku
Jest ostatnim w puszczy

Gdzie odeszli pozostali?
Czarownice z trzęsawisk i panieńskie wieże
Oraz drzewa iglaste skryte w cieniu?
Umieściłem konwalię w wiecznym śniegu
I gdy cisza przybyła, zaufałem przyszłości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz