Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 24 lipca 2011

nightwish-Whoever Brings the Night (wacken 2008)


Ten który przynosi noc

Uwodzimy ciemność bólem i rozkoszą
Jak dwa statki mijające się wieczorem
Ty, i ja, dziwka i nieśmiały marynarz
Powitaj wschód słońca(brudnego umysłu)


Cała twoja miłość to kłamstwo
Ty – motylkiem na jedną noc
Skrzywdź mnie, bądź jedynym

Tym, który przynosi noc.

Ciemność, stworzona, by ukryć białą niewinność,
pożądanie wieczoru
Oczy takie jasne , uwodzicielskie kłamstwa
Karmazynowa maskarada, gdzie ja po prostu gram moją część
Trująca strzała żądania



Cała twoja miłość to kłamstwo
Ty – motylkiem na jedną noc
Skrzywdź mnie, bądź jedynym

Tym, który przynosi noc.

Wybierasz pannę wieczorem,
Fantazja dla zombie
Skrzywdź mnie, kocham cierpieć
Twoje haremy są snem o wolności.

Wejdź
Zabierz od nas, i żyj wiecznie,
Zepsuta piękność
Będzie prześladować cię przez całe życie


Chodź ze mną pod wodę,
I nie top mnie lekceważąco
Pozbawiony świętości, pozbawiony wartości
Moja noce są snem o wolności.

Cała twoja miłość to kłamstwo
Ty – motylkiem na jedną noc
Skrzywdź mnie, bądź jedynym

Tym, który przynosi noc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz