Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 24 lipca 2011

Nightwish - For The Heart I Once Had


Dziś niebo jest jedynie drogą
Do miejsca, które niegdyś zwałam domem
Serce dziecka, jedno ostatnie westchnienie
Które jak kolejna miłość zamarza

Kiedyś moje serce biło w rytmie spadającego śniegu
Sczarniała na dnie, teraz płynie rzeka
Strumień z roztopionego dziewiczego śniegu

Dla serca, którego nigdy nie będę miała
Dla dziecka, które odeszło na zawsze
Muzyka płynie, ponieważ tęskni
Za sercem, które kiedyś miałam

Żyjąc dziś bez sposobu
By zrozumień ciężar świata
Wyblakłe i rozdarte, stare i opuszczone
Moje słabe i mające nadzieję serce

Dla dziecka, dla światła
Dla serca, które kiedyś miałam
Uwierzę i przewidzę
Wszystkim, czym mogłabym kiedykolwiek być

Dla serca, którego nigdy nie będę miała
Dla dziecka, które odeszło na zawsze
Muzyka płynie, ponieważ tęskni
Za sercem, które kiedyś miałam

Czas nie uleczy blizn martwego chłopca
Czas zabije

Za serce, którego nigdy nie będę miała
Za dziecko, które odeszło
Muzyka płynie, ponieważ tęskni
Za sercem, które kiedyś miałam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz